Методична робота
Науково-методична тема:
Використання сучасних освітніх технологій з метою формування інформаційно-компетентного випускника
До структури методичної роботи школи входять:
- МЕТОДИЧНА РАДА;
- МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ;
- МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ;
- МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ;
- МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Основні завдання і напрямки роботи педагогічного колективу у 2019 -2020 навчальному році
У новому 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив буде продовжувати впровадження використання інноваційних технологій навчання, нових моделей управління виховним процесом, розвитку особистості учня, особистісно-орієнтоване навчання, інформаційно-комунікативне забезпечення освітнього простору. Тому пріоритетними напрямками роботи будуть:
· Продовження упровадження інноваційних та традиційних форм та методів роботи з метою підвищення ефективності навчання та виховання учнів, поглиблення міжпредметних зв’язків на засадах взаємодії та взаємодоповнення базових дисциплін;
· формування алгоритмів самоорганізації та самореалізації особистості учня, розвитку його пізнавальної активності та творчого потенціалу; самоосвіти вчителя;
· зміни у підходах до моделювання таких видів діяльності, які допомагають виробити в учня позитивне ставлення до оточуючого середовища та виховувати прагнення бути самодостатньою особистістю.
У новому навчальному році педагогічний колектив школи буде продовжувати працювати над єдиною науково-методичною проблемою: «Використання сучасних освітніх технологій з метою формування інформаційно-компетентного випускника»
У виховній роботі педагогічний колектив буде продовжувати роботу над темою: «Формування і розвиток компетентної, освіченої, духовно багатої, свідомої особистості, конкурентоспроможної в сучасному житті»
Пріоритетними напрямками розвитку освіти школи
на 2019 -2020 навчальний рік є:
ü забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб держави;
ü забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на формування ключових компетентностей особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;
ü реалізація принципу наступності у зв’язку із запровадженням Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти;
ü впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні;
ü створення оптимальних умов для здійснення педагогічними працівниками результативної самоосвітньої діяльності, в центрі якої проектування та організація сучасного уроку;
ü посилення здоров’язбережного аспекту навчально-виховного процесу шляхом активного використання здоров’язберігаючих технологій;
ü сприяння підвищенню загального рівня ІКТ-компетентності педагогів;
ü активному впровадженню інноваційних технологій, спрямованих на розвиток особистості дитини та розкриття її інтелектуальних та творчих здібностей;
ü підвищення рівня підготовки та проведення колективних форм роботи з метою подальшого вдосконалення дидактичної компетентності вчителів;
ü створення умов для педагогів-початківців з метою адаптації до навчально-виховного процесу;
ü соціальний захист дітей та створення оптимальних умов для навчання обдарованої молоді;
ü стимулювання соціальної активності учнів, їхньої участі в роботі органів учнівського врядування;
ü активізація роботи щодо охоплення дітей позашкільною освітою з урахуванням особливих потреб учнів пільгових категорій та підлітків , що потребують підвищеної педагогічної уваги;
ü формування у дітей та молоді національної ідентичності, розуміння єдності й цілісності України, виховання патріотизму та активної громадянської позиції, особистої відповідальності за долю держави та рідного села;
ü сприяння життєвому і професійному самовизначенню учнів через впровадження різних форм організації профорієнтаційної роботи та профільного навчання;
ü оптимізація співпраці педагогів та батьків школи;
ü забезпечення системного педагогічного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу;
Навігація
- Головна
- Про школу
- Адміністрація школи
- Педагогічний колектив
- Методична робота
- Виховна робота
- Гурткова робота
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Готуємось до ДПА
- Для Вас, батьки
- Наші випускники
- Пошта
- Національно-патріотичне виховання
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Майбутнім першокласникам
- Охоплення навчанням
- СТОП БУЛІНГ
Новини
Школа! Це будні і ...
Контакти
Адреса:
Тел.:
Email: