Методична робота

  Науково-методична тема:

  Використання сучасних освітніх технологій з метою формування інформаційно-компетентного випускника  

 До структури методичної роботи школи входять: 

- МЕТОДИЧНА РАДА; 

- МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ;

- МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ;

- МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ;

- МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.

 Основні завдання і напрямки роботи педагогічного колективу у 2019 -2020 навчальному році 

У новому 2019-2020 навчальному році  педагогічний колектив буде продовжувати впровадження використання інноваційних технологій навчання, нових моделей управління виховним процесом, розвитку особистості учня, особистісно-орієнтоване навчання, інформаційно-комунікативне забезпечення освітнього простору. Тому пріоритетними напрямками роботи будуть:

·     Продовження упровадження інноваційних та традиційних форм та методів роботи з метою підвищення ефективності навчання та виховання учнів, поглиблення міжпредметних зв’язків на засадах взаємодії та взаємодоповнення базових дисциплін;

·     формування алгоритмів самоорганізації та самореалізації особистості учня, розвитку його пізнавальної активності та творчого потенціалу; самоосвіти вчителя;

·     зміни  у підходах до моделювання таких видів діяльності, які допомагають виробити в учня позитивне ставлення до оточуючого середовища та виховувати прагнення бути самодостатньою особистістю.

У новому навчальному році педагогічний колектив школи буде продовжувати працювати над єдиною науково-методичною проблемою: «Використання сучасних освітніх технологій з метою формування інформаційно-компетентного випускника»

 

У виховній роботі педагогічний колектив буде продовжувати роботу над темою: «Формування і розвиток компетентної, освіченої, духовно багатої, свідомої особистості, конкурентоспроможної в сучасному житті» 

 Пріоритетними напрямками розвитку освіти школи 

на 2019 -2020  навчальний рік є:

ü забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб держави;

ü забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на формування ключових компетентностей особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;

ü реалізація принципу наступності  у зв’язку із запровадженням Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти;

ü впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні;

ü створення оптимальних умов для здійснення педагогічними працівниками результативної самоосвітньої діяльності, в центрі якої проектування та організація сучасного уроку;

ü посилення здоров’язбережного аспекту навчально-виховного процесу шляхом активного використання здоров’язберігаючих технологій;

ü сприяння підвищенню загального рівня ІКТ-компетентності педагогів;

ü активному впровадженню інноваційних технологій, спрямованих на розвиток особистості дитини та розкриття її інтелектуальних та творчих здібностей;

ü підвищення рівня підготовки та проведення колективних форм роботи з метою подальшого вдосконалення дидактичної компетентності вчителів;

ü створення умов для педагогів-початківців з метою адаптації до навчально-виховного процесу;

ü соціальний захист дітей та створення оптимальних умов для навчання обдарованої молоді;

ü стимулювання соціальної активності учнів, їхньої участі в роботі органів учнівського врядування;

ü активізація роботи щодо охоплення дітей позашкільною освітою з урахуванням особливих потреб учнів пільгових категорій та підлітків , що потребують підвищеної педагогічної уваги;

ü формування у дітей та молоді національної ідентичності, розуміння єдності й цілісності України, виховання патріотизму та активної громадянської позиції, особистої відповідальності за долю держави та рідного села;

ü сприяння життєвому і професійному самовизначенню учнів через впровадження різних форм організації профорієнтаційної роботи та профільного навчання;

ü оптимізація співпраці педагогів та батьків школи;

ü забезпечення системного педагогічного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу;